poniedziałek, 14 grudnia 2009

Poniedziałek, 14 grudnia 2009 r., Misie TVN opanowały dzieci

Dzisiaj przyszedł pierwszy z dwóch przeze mnie zakupionych Misiów TVN na Allegro - Miecia. Ponieważ go wyjęłam, zrobił się problem. Miecia miała być dla Madzi, ale jak Kubuś ją zobaczył, to zaczął się problem... Kubuś zabrał Miecie, natomiast Madzia podeszła do pudełka po niej w poszukiwaniu drugiego misia... Ale pudełko było puste... Zrobiła tak zrozpaczoną minę, że serce mnie ścisnęło, nawet się nie rozpłakała czy coś, ale ta mina była... była... taka, że musiałam coś tej sytuacji zaradzić. W końcu skończyło się tak, że ustaliłam z Kubusiem, że Miecia jest dla Madzi, a my jedziemy do Rossmanna po "męskiego" misia. Po długich debatach w Rossmanie "wybrał" Fredzia. Teraz nastał spokój w domu - każde z dzieci ma własnego misia i jest w niebo wzięte.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz