piątek, 9 października 2015

Komisja Lekarska znowu orzekła, że Kubuś jest zupełnie zdrowy...

Dostałam decyzję Komisji Lekarskiej - odmowną; w sumie się tego nawet spodziewałam, bo przecież jest teraz taka polityka.... Jest to niby oszczędzanie pieniędzy... Ale na kim??? Na tych, co ich na prawdę potrzebują?!? Jaki to ma sens??? Ale przecież nie da się zrozumieć polityki w naszym kraju... Bo politycy o tym nie mówią, bo wiedzą, że nie spotkałoby się to z aprobatą społeczeństwa. W sumie zachowują się cichcem jak Hitler, ale ten przy najmniej otwarcie stwierdził, że wszelkiego rodzaju inwalidzi (w tym zwłaszcza umysłowi) są zbędni społeczeństwu. U nas jest to w sumie robione cichcem... Mając nadzieję, że matki, ojcowie, czy sami chorzy nie będą chcieli się odwoływać. Ja już raz tą drogę przerabiałam i wiem co mnie czeka.. Najgorsze jest to jak Kuba jest upokarzany na tych komisjach lekarskich, gdzie nawet nie było żadnego nefrologa czy urologa!!! Pod naszą decyzją podpisał się pediatra (przewodniczący komisji) i pedagog... A gdzie jakiś specjalista, choć stażysta z danej dziedziny medycznej??? Dopiero Sąd nakazał opinię biegłego nefrologa.... Jest to na prawdę absurd!!! W wojewódzkiej komisji badał Kubusia neurolog - kazał mu zrobić przysiad i skłon... Ponieważ to wykonał, to oznaczało, że jest zdrowy...

Zamieszczam poniżej moje odwołanie, aby pomóc rodzicom w podobnej sytuacji:





Mam nadzieję, że komuś się to przyda. Teraz jestem mądrzejsza, ale jak Kubuś "zaczynał" swoją chorobę nic nie mogłam znaleźć...


1 komentarz:

  1. Widzisz..tak jak mówiłem, żeby zrozumieć obecną sytuacją trzeba zainteresować się trochę polityką. Żyjemy w kraju pod unijną okupacją. Nie dość że okrągły stół był fikcją i oszustwem milionów Polaków,to wszystkie urzędy oraz sądy miały niezmienioną postkomunistyczną obsadę.I tak jest do dzisiaj. A czym jest Unia? To kontynuacja planu Hitlera,tym razem drogą pokojową i wielkim oszustwem medialnym.

    OdpowiedzUsuń